Sklep Gastro Gal wykorzystuje pliki cookies OK więcej

Asortyment
Aktualności
Serwis

Serwis gwarancyjny

Wszystkie urządzenia zakupione w sklepie Gastro Gal  objęte są co najmniej 12 miesięcznym okresem gwarancji liczonym od dnia zakupu. Wszelkie wady jakie ujawnią się podczas użytkowania sprzętu w tym okresie zostaną przez nas usunięte bezpłatnie. Wymogiem do naprawy serwisowej jest karta gwarancyjna wraz dokumentem zakupu które dołączane są wraz z zakupionym sprzętem. Na każde zgłoszenie reagujemy maksymalnie do 48 godzin od jego otrzymania. 

 


Gwarancji nie podlegają usterki:

  • mechaniczne, termiczne i chemiczne oraz wywołane nimi wady;
  • ​wynikające z użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem 
  • wynikające z niewłaściwej instalacji (wodnej, elektrycznej, gazowej ) która może być przyczyną usterki
  • wynikające z niewłaściwego sposobu czyszczenia i konserwacji
  • powstałe na skutek niewłaściwego montażu 
  • wynikające z samowolnych napraw / modyfikacji wykonywanych przez osoby nieupoważnione

 

Wymianie gwarancyjnej nie podlegają również części zużywające się podczas normalnej eksploatacji sprzętu, takie jak bezpieczniki, wtyczki, uszczelki, żarówki. 


 

Aby poprawnie zgłosić usterkę klient zobowiązany jest do poprawnego wypełnienia poniższego formularza kontaktowego. W opisie usterki prosimy o wyczerpujące informacje które mogą w znacznym stopniu ułatwić i przyśpieszyć zdiagnozowanie i likwidacje usterki. 

 

 
Formularz kontaktowy
Imię i nazwisko *
E-mail *
Telefon *
Temat *
Opis *
Przepisz kod z obrazka:
Inny obrazek
Wpisz kod:*
 
Oferta
Newsletter
Otrzymuj informacje o promocjach i wyprzedażach
projekt i realizacja: BigCom
aktualizacja:  2017-04-21 17:24